Friday, October 26, 2012

Täpselt kahe..

..kuu pärast on Kairi lennuk juba mitu tundi tagasi maandunud ja ma ei jõua seda ära oodata! See on kui dream come true, et ma saan koos oma kõige kallima Katuga Ühendriikide pinna peal viibida ja kogu seda olustikku siin nautida. Ja oi see aastavahetus, mis meil tuleb! Nagu filmis. Oh we're gonna have so much fun (:

Keerame nüüd ajas tagasi kaks nädalat: Pärast New Yorki ootas mind ees kõigest nelja päevane töönädal. Tundub nagu lihtsam kui muidu, eks. Aga vastupidi. Kuna nii poiss kui ka pereema olid suutnud haigeks jääda (viimase kuu jooksul on olnud vist ainult üks nädal, kus poiss haige poleks olnud?), seega oli minul mitu korda raskem. Kes teab, see teab. Ega ma ei viitsigi sellel teemal rohkem peatuda.. Niisiis..
Kahekesi on meil väga lõbus!
Reedel tuli pereemale sõbrants külla ja tellisime jälle hiinakat. See magus-hapu kana on ikka nii nii hea ja õnneküpsis ka! Kojutellimistest veel.. Ükspäev tellisime Kreeka kööki ja proovisin siis nende nii öelda "võileiba", see oli vist üks parimaid asju, mis ma siin söönud olen! Yum yum yum! Ja taimetoitlaste pizza on ka üllataval kombel ülimaitsev. Peaaegu et sama hea kui Steffani oma (okei, sorry, võtan sõnad tagasi). Üleüldse söön ma viimasel ajal liiga palju saia (ja jahutooteid) siin.. Pean sellele lõpu tegema!

Laupäeval toimus minu esimene sotsialiseerumine. Sain kokku ühe Austria tüdrukuga ja käisime kinos Looperit vaatamas. Läksin seda filmi ainult Joseph-Gordon Levitti pärast vaatama, sest ma polnud enne isegi mitte treilerit vaadanud ja olin filmi lõpus vägagi meeldivalt üllatunud. Me ei teinud Magdalenaga nende kahe tunni jooksul mitte ühtegi piuksu, sest see film vajas täielikku keskendumist. Kui keegi küsib, millest see film rääkis, siis usun, et kõige targem soovitus oleks see lihtsalt ise ära vaadata, sest seletada seda.. mis seal toimus.. pretty much võimatu. Pärast kino võtsime väikesed kohvid-kakaod, jalutasime Rockville "kesklinnas" ringi ja lihtsalt lobisesime mitu tundi k õ i g e s t (tühjast-tähjast). Õhtul pidin algse plaani kohaselt ühe mehhiko tüdrukuga DC-sse välja minema ja ka Magdalena kutsus mind õhtuks mingisugusele majapeole aga koju jõudes ei olnud ma enam kummastki variandist väga vaimustuses, tahtsin lihtsalt pikali visata ja puhata.

Pühapäeval läksime selle sama kino-Magdalena ja veel kahe neiuga pealinna loomaaeda. Nägin magavat pandakaru! Ja veel igasugu tegelasi, keda sellises kohas üldjuhul kohata võib. Tegime kahe tunniga peaaegu tervele pargile tiiru peale ja hiljem vajas iga pisikene samm juba väga suurt pingutust.
Järgmine kord istun O sisse ja teen pilti, luban!
prantslanna Marine, ukrainlanna Karina i austrialanna Magdalena.
Punane panda - the sweetest thing (:
Arrrrmastan nende värvi!
Sellist seina tahaks enda unistuste koju.
Ökuuuuuuud!
"Hästi teravustatud, Merlin!"
Pärast sellist kõndimise maratoni lubasime endale muidugi väikese turgutuse! Minu esimene frozen yoghurt (külmutatud jogurt?) Ameerikas! Proovisin Tallinnas YO! jogurtit küll aga teist korda ma seda enam ostma ei läinud ja seega ei olnud ka siin minu ootused just kõige kõrgemad. Sisse astudes nägin aga kümneid masinaid erinevate jogurti maitsetega - pistaatsia, juustukoogi, maasika, šokolaadi, you name it - they had it! Ja ka lisandite valik oli hoopis rikkalikum ning.. parem! Niisiis sinna minu süda jäigi. Nüüd mõtlen (peaaegu) iga õhtu, et tahaks veel!

1 comment:

  1. Ma just rääkisin Meelile, et ta peab mulle tooma koos lisanditega, kui ta koju tuleb ja nüüüüüüd, sa paned veel selle pildi ka siia--- arghhhh :D :D

    ReplyDelete