Monday, October 1, 2012

Enne veel..

..kui ennast kätte võtan ja selle lubatud ning kaua oodatud postituse oma teise nädala kohta uuessaas ära teen, tahan teiega jagada mõnda pilti. Täpsemalt siis detaile minu pisikesest pesast siin majas. 

Kas mul mitte ei ole maailma kõige ilusam voodi? Ja 8 patja! Peale nende kuue "ilupadja" on veel 2tk magamiseks ka.
..ning otseloomulikult voodi värvidega matchivad küünlad.
Tere-tulemast-ameerikasse-korvike hostpere poolt.
I have to get some more pictures! 
Sain juba lennukis koos kassiga elamist harjutada ja nüüd polegi allergia välja löönud! Aitäh, sis.
Need imelikud pistikud..
Just täpselt selle valguse käes oma postitusi kirjutangi.
Shoppamiseks ruumi küll ja veel! (:
Iga tüdruk vajab sahtleid. (;
See osa ehetest, mis minuga kaasa lendas. + muidugi minu kõige tähtsamad kaelakee(ripatsitega) ja sõrmus.
Ma pole siin toas tegelikult veel nädalatki olnud kuna paar esimest päeva pidin külalistetoas veetma. Seega päris paljud asjad vajavad veel juurde muretsemist (nagu nt peegel!) ja natuke kohendamist aga so far so good. (:
Laupäeval käisime Targetis, kus olid müügil sellised pildiraamid, millest enne ainult unistada olen osanud, seega hetkel ongi esmane prioriteet muretseda juurde fotosid mida nendesse toppida saaks!

8 comments:

  1. Voodi on tõesti täiega ilus! Värvid sobivad omavahel ülihästi kokku (: Tundub mõnus pesa igatahes olevat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu lemmik värvid magamistoa jaoks! Seega läksin poodi üsna kindla sihiga ja võid ette kujutada milline õnnetunne mind valdas, kui selle komplekti leidsin. (;

      Delete
  2. Ära osta kohe Targetist, mine käi TjMaxxis ja Marshallis, sealt saad neid veel odavamalt :D

    Voodi on küll ilus - ma tahan ka sellist :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh vihje eest, will do!
      Ma kusjuures juba mõtlesin selle peale, et kuidas ma küll selle voodikomplekti endaga kaasa võtta saaks. :D

      Delete
    2. Mina käisin selle kommentaari peale TjMaxxis vaatamas, ei näinud küll midagi. Oma odavad raamid sain kõik hoopis Walmartist. :D

      Delete
    3. Meil seal lähedal ei ole/olnud kahjuks Walmarti mu arust :D

      Delete
  3. Toast nii mõnusad pildid, tundub küll ilus. Tundub, et paljudel ameeriklastel on need suured voodid ja palju patju, mul endal on ka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poes müüdavates voodikomplektides ongi konkreetselt 2 pisikest patja + 4 padjapüüri, seega ei jää muud üle. Aga I like it. Olen alati patjade fänn olnud. (:

      Delete