Thursday, December 13, 2012

Mul pole..

..taaskord üldse jututuju aga kuna lendame laupäeval ära ja tuleme tagasi alles teisipäeval, siis koputab südametunnistusele, et peaksin enne seda need mõned viimaste nädalate sündmused kirja panema ja pildid üles riputama. Iseendale mälestuseks siiski.

Kirjutasin paar postitust tagasi, et käisime tüdrukutega Vapianos.

Pärast seal käimist oli mul mõttes ainult üks asi: pizza, pizza, pizza. (Kuna sel ajal oli mul tervisehäda ja ma ei saanud midagi peale tee juua ega süüa.) Ühel laupäeval siis otsustasime, et läheme DC-sse Vapianosse pizzat sööma ja hiljem kinno. Aga plaanid ei lähe ju alati nii.. Kõigepealt DC-sse jõudes oli meil Nataliega natuke aega, sest Josefin pidi natuke hiljem jõudma ja tegime muuseumis väikese tiiru. Peame sinna kindlasti tagasi minema, sest rohkem kui pool jäi nägemata. Nii, Vapianosse jõudes otsustasin mina oma targa peaga, et ah, võtaks pizza asemel hoopis salati! Palju õnne mulle ja mu "headele" otsustele. Caesari salat kanaga ja salatikaste maitses nagu KALA! Lahkusin sealt põhimõtteliselt sama näljaselt kui sinna läksin aga pizzat ka enam tellida/oodata ei viitsinud. Mõtlesin, et ah, ostan kinost popcorni. Läksime siis filmide aegasid vaatama ja kõikide seanssideni oli nii kaua aega, et otsustasime teise linna kinno sõita. Aga enne DC kinost lahkumist kuulsin kedagi küsimas "Mis kell on?" - "Kuus läbi" ja mul jooksis täiesti kokku, et kas ma kuulsin just eesti keelt või mitte. Seljataha vaadates nägin kahte tõenäoliselt abielupaari filmi valimas aga millegipärast otsustasin, et ei hakka neid tülitama minema, hiljem kahetsesin, sest oleks ju võinud ikka paar sõna emakeeles vahetada. Igatahes jõudsime siis Bethesdasse kinno ja kõik seansid olid väljamüüdud! Nii palju siis meie plaanist. Koju ka minna ei tahtnud, seega läksime kõigepealt Dunkin Donutsisse piparmündikakaod ja sõõrikut sööma ning hiljem veel frozen yoghurtisse. Paras söögiorgia. Arutasime just tüdrukutega ka, et kodus (kodumaal siis) olles lähed ka igavusest sööma ja tuled Ameerikasse ning teed sama. Üsna naljakalt kurb või siis kurvalt naljakas. 
American Museum of Natural History

Vahepeal möödus nädal ja järgmisel laupäeval läksin Sarah ja Biancaga Saksa jõululaadale. Meist umbes poole tunni kaugusel on siin konkreetselt saksa kool, kus see siis korraldati. Päris mõnus oli. Tekitas isegi natukene jõulutunnet. Seekord sain ka kinos ära käidud ja vaatasime filmi "Flight", mis oli iseenesest väga hea film aga meie jaoks mitte just parim valik, sest Sarah juba niigi kardab lendamist ja ta oli üsna paanikas. 
Pühapäeval sõitsime Baltimore ja Eesti jõululaadale! Oi kui mannetu see saksa omaga võrreldes oli. Kuid siiski.. oma ja armas. Ja saksa tüdrukutele meeldis ka. Tarkpea unustas muidugi kaamerat kotist välja võtta ning Eesti majas jäidki pildid tegemata. Ostsin sealt pereisale ühe Saku õlu, poisile väikesed piparkoogiküpsised ja pereemale tõin Läti leiva! Jah, Läti.. leiva pidi muide ette tellima ja öeldud oli, et keegi küpsetab ja kohale jõudes anti meile kuue dollari eest näppu naaberriigi leib. Ma olin parajalt pettunud. Õnneks tõi maitse naeratuse näole tagasi! Peaaegu nagu oma!
Saksa jõululaadal.
Oiii mis imeilusad ilmad meid peale seda nädalavahetust ees ootasid! Tegemist oli detsembrikuu kolmanda ja neljanda päevaga. Et paremat aimu saaksite, siis..
Seelikud selga ja.. randa?
Pole mõtet väga kaua kade olla, sest täpselt nii kauaks seda sooja oligi. Muidugi ei küündi me teie miinusteni aga mul on juba kümne kraadiga ka külm. Hellitati ära mind nende soojade ilmadega noh.

Aga sellel samal ilusal neljandal detsembril läksime me Sarahga oma esimesele NBA mängule! Mäng toimus Washington Wizardsi koduväljakul ja külaliseks oli Miami Heat! Minu armsa sõberi Taneli lemmik meeskond ju. Tema pärast seda mängu rohkem nagu vaatama läksingi, et ikka meelega kadedaks teha. Haha. Helistas ka mulle mängu ajal ja tegin live-ülekannet talle. Mängus natuke pettusin. Kuna Miami puhul on tegemist liidriga ja Washington on tabelis viimane, siis.. Ootasin ju Miami võitu! Aga ei, võlurid tegid ära. Täielik hämming. Koduväljak oli muidugi õnnejoovastuses, mida oli iseenesest tore näha. Okei, võit ei tulnud küll minu meeskonnale aga see-eest nägin ära Lebron Jamesi ja tema poolt ka triple double! Igatpidi ajalooline mäng. Usun, et see ei jää minu viimaseks NBA mänguks siis. Sest kui selle mängu eest pidime välja käima 70 dollarit ja kohad olid noh.. nagu nad olid. Siis teiste tiimide mänge saab ka 10 dollari eest vaatama minna! Ja aprillis tuleb Heat siia re-matchile, kus üritan kindlasti kohal olla!
Algus..
..ja lõpp.
Lemmikmehed mul (:

Oeh.. üks väga ligadi-logadi postitus. Olin juba valmis kogu seda kupatust ära kustutama aga samas on midagigi parem kui mitte midagi. Ma loodan. Peaksin peale igat märkimisväärset sündmust ikka kohe kirjutama, sest tagant järgi ei meenu enam neid mahlakaid detaile ega huvitavaid mõttelende. Ütlen, et peaksin seda tegema aga samas möödunud pühapäeval käisime taaskord Baltimores ja ma ei taha/saa sellest veel kirjutada, sest ootan Anika kaamerast paari pilti, mida tahaks oma piltidele ja jutule juurde lisada. Üritan need kiiremas korras kätte saada. Aga okei, aeg lõpetada. Uni kipub peale ja kui ma veel kauemaks siia jääksin, siis leiaks mu hiireke üsna kiirelt selle delete nupu vist üles. Pikad paid.

No comments:

Post a Comment