Tuesday, May 14, 2013

Kahjuks ei..

..jõua ma sel nädalal küll oma Chicago nädalavahetust ei kirjas ega pildis teieni tuua. Nimelt on mul enda kaamerast ligi 700 pilti vaja üle vaadata + lisaks kõikide teiste tüdrukute pildid. Võib-olla teen üldse kaks postitust, sest pilte nii palju. Aga emotsioonid on head, kuigi sai ka parajat tralli ja reedel oli tunne, et me vist ei jõuagi üldse enda sihtkohta. Eks kui aeg käes, siis kirjutan täpsemalt. Hetkel üritan oma koolitööga tegeleda ning kohvrit lahti pakkida ja siis uuesti see jälle tagasi kokku pakkida, et neljapäeval suund New Yorgi poole võtta. Neljapäeva õhtul maandun armsa Briti juurde ja reede hommikul näen oma ninnunännununnusid! Sel reedel täitub mul täpselt 8 kuud Ameerikasse saabumisest kah. Aga okei, tahtsingi lihtsalt väikese elumärgi endast maha jätta ja lähen süvenen nüüd oma koolitöösse, mis mul kuidagi edeneda ei taha. Mitte mingisugust motivatsiooni pole, mõtted on igalpool mujal kui sellel.
See pilt on/oli tegelikult armsale vaprale sõdurpeikale (kes hetkel juba teist nädalat metsas viibib, musi Sulle) mõeldud aga kuna mulle täitsa meeldib, kuidas see välja kukkus - nagu postkaart - siis jagan teiega kah. Olge tublid, mu semud! Järgmisel nädalal luban teid mitme postitusega kostitada (:

1 comment:

  1. Mul on nii hea meel, et sul vahva on seal ja tegemist täis päevad..nii läheb aeg ka rutem ju:) Loen su postitusi tihti, aga alati ei jõua nendele vastata:) Kallistan kõvasti!Katz

    ReplyDelete