Sunday, September 23, 2012

Möödunud neljapäev..

..oli tõenäoliselt üks parimaid päevi mu elus. Usun, et iga "pisikese" tüdruku unistus on kord ära käia New Yorgis ja mina võin nüüd öelda, et minu unistus täitus.

Hommikul oli veel natuke loenguid koolis ja 1,5h bussisõit linna poole võiski alata. Esimesed 3h oli koos meie super laheda giidi Tonyga ringi vaatamist/sõitmist ja siis 3h vaba aega. Alustasime praamisõiduga Staten Islandile ja tagasi, et ära näha linna panoraam (amazing!) ja otseloomulikult ka Statue of Liberty.



Pärast seda sõitsime lihtsalt kaks tundi bussiga ringi ja Tony seletas, et paremal pool teed on see ja vasakul pool teed on see ja seda informatsiooni oli lihtsalt liiga palju! Kõige olulisem koht, kust mööda sõitsime oli muidugi Ground Zero (koht, kus olid enne 9/11 kaksiktornid).

Bussist hops-hops maha ja liftiga 70. korrusele Top of the Rockile, kust avanes linnale tõesti hingemattev vaade! Miljoni dollari vaade, kui mitte rohkem. Ühelt poolt oli näha Central Park, mis on suurem kui ma eales oleks ette kujutanud, tahaks ükspäev sinna minna ja võibolla korraks isegi ära eksida (mis on kindlasti ülilihtne). Ning teiselt poolt oli kõige olulisem vaatamisväärsus Empire State Building, järgmine kord NY minnes tahaks kindlasti ka seal ära käia.


Tulime siis sealt ülevalt alla ja võtsime suuna Times Squarele, et mõni söögikoht leida (selle söögiga harjumine võtab mul siin ikka kõvasti aega, eelroast saan juba kõhu täis ja jääb ülegi). Aga Times Squarel kõndides tundsin ennast nagu kusagil unenäos, see kõik oli nii ebareaalne - mina ja siin? See koht eksisteerib ju ainult filmides. Tõesti, uskumatu tunne :) Õnneks on mul kindlasti plaan varsti sinna Britile külla sõita, kes juba põlise newyorklasena oskab mulle seda linna hoopis teise nurga alt näidata ning tutvustada ja muidugi aastavahetusel koos Kairiga, Rockefeller Centerisse uisutama ja siis palli kukkumist vaatama! Can't wait!


No comments:

Post a Comment