Monday, September 10, 2012

Nädala pärast..

..samal ajal olen lennukis ja aknast paistab juba New York.

Teile, kes te ei tea, siis nimelt pakin oma 10 asja kokku ja kolin aastaks Ameerikasse au pairiks.
Aasta alguses lõid lained üle pea ja hakkasin otsima väljapääsu sellest pidevast kool-töö-noprivatelife stressist. Ameerika on olnud minu unistus aastast 2000. Just siis käis mu ema seal ja what she does, I wanna do :) Ning miks mitte ühendada mitu head asja : unistustemaa avastamine + lastega tegelemine + kasvamine isiksusena julgemaks, tugevamaks, targemaks.
Olen alati olnud paras memmekas ja koduarmastaja, seega sellise asja ettevõtmine minu poolt oli juba suur vägitegu. Olen isegi jõudnud mõelda, et mis kurat mul mõttes oli!? Aga ei ole paremat aega kui praegu ja ma oleks tõenäoliselt seda kahetsema jäänud, kui poleks nö härjal sarvist haaranud.

Kõige sagedam küsimus on muidugi "aga J?" Ta teab, et ma olen alati tahtnud maailma näha ja kuigi ta ei ole õnnelik selle üle, et ma lähen, toetab ta mind sellest hoolimata. Usun, et oleme selle viie ja poole aastaga ehitanud enda suhtele piisavalt tugeva põhja, et selline pisike asi nagu 7000km ei muuda midagi. Pealegi.. "distance means so little, when someone means so much!"

Niisiis.. Nädal on jäänud ja mul on veel oikuipalju teha! Teha rahvusvahelised juhiload, täita treeningkooli jaoks töövihikud, osta perele kingitused, muretseda adapter et ikka enda juhtmeid kasutada saaksin seal, osta käsipagasi jaoks hea kerge kott, pakkida asjad, näha enda jaoks olulisi inimesi.. Appi, there isn't enough time! Ma olen ju kuulus viimase-minuti-armastaja. Aga olen (peaaegu) alati ikkagi oma asjadega hakkama saanud ja saan ka seekord!

Kellel peaks tekkima tahtmine mulle lehvitama tulla, siis lennuk läheb 17nda hommikul 7:50. Lennujaamas olen tõenäoliselt juba kell 6 (või varem?) kohal, et oleks ikka piisavalt aega paanitseda ja Ülemiste järve veetaset oma pisaratega tõsta!

Ps. Kirjutama hakkan ja jään ka eesti keeles! (mõned erandid muidugi tulevad sõnade ja väljendite näol sisse) Põhjus on imelihtne, ma ei taha ära kaotada oskust ennast eesti keeles korrektselt ja ilma kirjavigadeta väljendada. Seega kui poole aasta pärast peaks mu kirjapilt juba väga katastroofiline olema, siis feel free to correct me ;)

4 comments:

  1. Tead, ma mõtlesin, et mul on 2 adapterit siin, ma võin ju ühe sulle jätta, siis sa ei peaks ostma.

    Ja seda ka, et miks-ma-siia-tulin mõtet, hakkad sa veel alles tõsiselt siin mõtlema :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. See oleks küll väga hea :) Hoian pagasis jälle mõnisada grammi kokku!
      Kuule, ära hirmuta!

      Delete
  2. Sa lähed Katrina peresse, nagu ma aru saan? :) Ja järelikult on Su firma Cultral Care?

    ReplyDelete