Thursday, November 1, 2012

15 päeva..

..tagasi tiksus mul täis minu esimene kuu sellel mandril. Lõpuks ometi hakkasin tundma kuidas asjad loksuvad paika ja tundsin, et olen ka tasapisi ära harjunud siinse elu-oluga. Minuni jõudis mu social security number, tänu millele sain ära teha endale pangakaardi ja ka kaua oodatud jõusaali liikmelisus sai lõpuks ometi tehtud! Päris hea tunne on nii trennis käia, et ise midagi maksma ei pea. Puhas luksus. Eestis olles oli mul ju tegelikult koguaeg võimalus tasuta trennis käia (töötasin jõusaalis) aga ikka oli mul vaja teha endale jõusaalikaart kodule lähemal asuvasse spordiklubisse, sest mina ei viitsi ju trenni tegemiseks oma tööjuurde sõita. Tumba-jumba.
Samal nädalal: Minu esimene Subway. Selle pildi saatsin oma J-le, kes on mul tulihingeline Subway fänn.
Omakasu eesmärgil muidugi (;
Selle sama nädala (ehk siis 15.-21.okt) reede õhtuks oli mul kokku lepitud kokkusaamine ühe saksa tüdruku Sarah'ga. Pidin tema maja juurde jalutama, et sealt edasi siis autoga metroojaama sõita. Mu jalutuskäik oli konkreetselt 4 minutit pikk (õigemini siis lühike)! Vot nii lähedal ta mulle elabki! Oh mul on hea meel, et mu LCC (kohalik kordinaator) mainis, et üks tüdruk peaks siin väga lähedal elama ja tema kontakti mulle sebis, supper tore tüdruk! Meiega liitus veel üks saksa tüdruk Bianca (kes, selgus, et on minuga samas au pairi grupis ja mäletas mind eelmisest miitingust) ning Vietnamist pärit Michelle (kes on elanud siin juba 6 aastat, seega jätab pigem ameeriklase mulje kui midagi muud). Kõik on aga nii noored.. Kui ma nüüd ei eksi, siis on nad 19, 19 ja 20? Tunnen ennast tõeliselt vanana, kui oma vanusele mõtlen! Õnneks ei löö see vanusevahe suhtlemises välja. :) Meie õhtu/öö DC-s oli täis igasugu seiklusi! Aga tunnen, et kui hakkaksin seda kõike kirja panema, siis tuleks sellest üks mõttetult pikk ja igav jutt. Jätan vahele. Andke andeks, mu uudishimulikud, kes iga pisidetaili teada tahavad. Mitte midagi nii intrigeerivat ei juhtunud. (Endal mul kaamerat kaasas polnud ja ootan alles, et pilte kätte saada, paar tk on)
Tadaaa!
Welcome to Chinatown in DC!
Hiline õhtusöök.
Laupäeval otsustasin, et tahan shoppama minna! Võtsingi kätte, hüppasin metroo peale (üksinda klapid peas ongi kõige mõnusam metroos olla) ja sõitsin jälle DC-sse. Enne muidugi natuke googeldasin ja leidsin sellise toreda tänava nurgakese, kus on 3-korruseline Forever21, 2-korruseline H&M ja (tuli välja et mõttetult pisikese valikuga) Zara. Läksin tegelikult kindlate asjade otsingule aga tulin linnast tagasi auguga rahakotis ja asjadega, mida mul üldse nii väga vaja polnud. Samas ei kahetse ma ühegi asja ostu (peale susside, mis juba lagunevad), sest kõik on ilusad ja kasutust leidnud (:
Pintsak & vöö. 
Jep, vöö ja kott matchivad. Ning lõpuks ometi rahakott, kus on senditasku.



Otsisin tegelikult jooksmiseks pikkade varrukatega pluusi aga värvi tõttu pidin ka sellele pluusile silma peal viskama
ja ilmselgelt oli hinnasilti nähes kindel otsus, et see tuleb minuga koju!
Minu väga suureks heameeleks leidsin sellelt samalt tänavalt ka oma (uue) lemmik-koha FrozenYo.
Premeerisin ennast, nomnom!
Õhtul pidime tüdrukutega peole minema aga tundsin ennast väga halvasti ja tulin hoopis koju magama. Mis tuli välja, et polnudki paha mõte, sest nende klubiplaan kukkus natuke õnnetult läbi.  

Pühapäeva hommik, nagu juba traditsiooniks on saanud, kuulus jälle skypemisele (my fav part of every week). Pärastlõunal oli aga au pairide väga-varajane-Halloweeni-meeting. Sinna olid oodatud ka hostpered koos lastega, seega väga palju pisikesi kostüümides nunnusid jooksis ringi. Meile oli ka öeldud, et võiksime kostümeeritult minna aga mul polnud mitte midagi! Kiire läbisõit Targetist ja leidsin endale leopardi mustriga kõrvad-saba-kikilipsu .. ajasid asja ära küll! Kõik, kes mind vähegi paremini tunnevad, peaksid teadma, et ma absoluutselt ei salli seda mustrit. Aga mul oli tahtmine iseenda üle oma peas ja salaja naerda. (Ps. Teie, kes te leopardi mustrit armastate, ärge võtke isiklikult, sest mul ei ole midagi selle vastu, kui keegi teine seda kannab, fännab midaiganes.)
Mjäu... Yarrrrgh!

3 comments:

  1. Mulle ei meeldi ka leopardimuster. Aga see pintsak, mis said on IMEilus!!

    ReplyDelete
  2. Nii ilus pintsak..millisest poest see pärit on ? :)

    ReplyDelete