Thursday, November 22, 2012

Olen tänulik..

..sest täna on ju siiski Thanksgiving. Eks selle tänupühaga ole natuke nagu ka sõbrapäevaga. Kas tõesti on aastas ainult üks päev, kus olla tänulik? Ja ainult üks päev, mil oma sõpru meeles pidada? Oleneb täiesti kuidas keegi neisse "pühadesse" suhtub. Ma küll nõustun, et peaksime kõige eest tänulikud igapäevaselt olema ja samamoodi ka oma sõpru igapäev väärtustama aga samas on selles midagi väga armsat.. et inimesed võtavad aega ja pühendavad ennast kõikidele headele asjadele kasvõi üheks päevakski! Eestlastel on, millest eeskuju võtta. Üks asi, mis mulle siin maal rohkem meeldib on kindlasti see, kuidas tänaval jalutades suvalised inimesed vastu tulevad, sulle naeratavad ja tere hommikust või õhtust või ilusat päeva soovivad. Ja kuidas klienditeenindajad leiavad alati midagi, mida sinu juures kiita - olgu see siis midagi seotud sinu välimusega, su saapad, rahakott..

Ja seoses tänupühaga meeldivad mulle muidugi kõik need allahindlused, mis eile algasid ja homme oma täiskiiruse saavutavad! Mina olen juba keerisesse sattunud. Raiskan raha, mida mul tegelikult ei ole. Aga samas millal veel kui mitte nüüd ja siin. Muidugi pean ka sellele mõtlema, et ainult siia Rockville aastaks ajaks kükitama ei jääks ja riigisiseste lennupiletite raha korjata suudaksin.

Eelmisest ja sellest nädalast mul midagi tarka kirjutada ei ole. Eelmine nädal möödus ikka minu mitte-söömise ja ennast-kehvasti-tundmise tähe all, mis lõppes lõpuks ometi täies mahus ära alles pühapäeval. Parem hilja kui mitte kunagi! Nii hea on jälle süüa. Kuigi hetkel olen küll nii täis sellest söögiorgiast, mis meil toimus, et paneb mõtlema võib-olla oleks parem kui ma siiamaani poleks süüa saanud. Või siiski.. mitte. Päris koguaeg kodus kükitanud ei ole, näiteks käisin ära ameerika Vapianos! Kõik oli täpselt selline nagu Eestis. Nii mõnus kodune tunne tekkis kuidagi. Seal olid pildid kruusidest, millele kirjutatud erinevate linnade nimed, kus Vapianod asuvad ja nägin Tallinna kruusi! Soojaks läks seest (: Või oli see mu tee, mis mind seest soojast tegi? Veel käisime ja viskasime pilgu peale KONY2012 aktsioonile, jäime aga vähe hiljaks ja ei saanudki nagu päris täpselt aru, et mis värk nüüd sellega oli.. Igastahes palju punaste särkidega noori. Kes veel pole Kony2012'st kuulnud, siis soovitan teil see youtube otsingusse toksida ja 29:59 pikkune video ära vaadata.

Andke mulle andeks aga elan hetkel tõesti nii tavalist elu, et mul pole teile midagi särtsakat pakkuda. Tänu haigusele olin ka väga homesick ning mõtlesin ainult kuidas tahaksin, et emps või J mind poputaks. Oleks tahtnud oma kodus oma voodis oma teki all lebada ja lihtsalt olla! Aga õnneks läks see faas nüüd ka üle ja saan juba väheke paremini hakkama. Hetkel olen lihtsalt nii ootusärevuses Kairi saabumisest, et millelegi muule enam ei mõtlegi! Ainult ootan, ootan ja ootan, et see 25.detsember juba ükskord kätte jõuaks (:

Minu selle nädala tipphetk! (Hoiatan, Kairi, pool sinu kohvrist saab selliseid asju täis olema, kui siiapoole tuled;))
Peaksin oma kaamerat tihedamini kasutama.. Polegi nagu rohkem pilte, mida jagada teiega. Instagrami ikka riputan vahest midagi.

Mis siis veel.. Aa, täna meil näiteks päike paistis ja õues oli 15C! Sain põlvpükstega jooksmas käia, haha. Milline luksus (: Kui saaksin, siis saadaksin teile Eestisse (ja emmele ning vennale Soome) ka natukene meie päikest! Ikka igapäev särab see vennike taevas. Kraadid hüppavad küll nii 5 ja 20 vahel aga siiski, mõnus. Ei kurda. Okei, läheb igavaks kätte ära.. hakkan juba ilmast rääkima.

Teen nüüd ühe osava lükke ja küsin kas teil, mu lugejatel (kui teid siin üldse on peale paari inimese keda ma tean?), on mingisuguseid soove, millest te tahaksite, et ma kirjutaksin, mis teid huvitab jms. Ma äkki ise ei tulegi kõige selle peale. Preili Karuga rääkides laob ta mulle alati umbes seitseteist küsimust letti. Ootaks siis siia ka küsimusi. Kui Teil(kellel?) on neid.

NB! Ma olen tänulik, et mul on nii armastav ja toetav ja ühtehoidev pere(suguvõsa)! Ma olen tänulik, et minu kõrval on inimene, kes armastab mind sama palju kui mina teda, hoolimata kõigest ja hoolimata vahemaast! Ma olen tänulik, et mul on tänu Temale ka minu teine armas pere! Ma olen tänulik, et mul on sõbrad, kes muretsevad minu pärast, kui siinpool ookeani midagi hirmsat juhtumas on! Ma olen tänulik, et mul on hostpere, kes on nii mõistev ja kelle jaoks on inimesed tähtsamad kui asjad! Ja ma olen tänulik selle võimaluse eest.. 

5 comments:

  1. Mulle su kirjutised meeldivad:) Loodetavasti saad raha korjatud ja teistes linnades käia ja oma seiklustest rääkida:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Kas kooli oled välja valinud, kuhu lähed või mida õppima?

    ReplyDelete