Sunday, November 11, 2012

Väike kõrvale..

..hüpe minu ajaliselt järjestikus tulevatele postitustele. See aasta sattus siis niiviisi, et nii minu kalli ema sünnipäev kui ka isadepäev sattusid samale päevale. Eelmisel laupäeval panin neile mõlemale ka kaardid posti, olin täiesti kindel, et jõuavad õigeks ajaks kohale, sest eelmised kaardid läksid 4-5 päevaga kohale aga muidugi mitte, kui vaja, siis ju ei jõua. Ehk potsatavad vähemalt homseks neile postkasti need (: Seniks kasutasin oma "photoshopi võimeid"..
Pilt minu esimesest koolipäevast.. Ja nüüd, kuusteist aastat hiljem, kallis emme, näed välja parem kui kunagi varem! Palju õnne mu kõige olulisemale inimesele siin maamuna peal! Oled tugevaim kalju, keda tean ja alati minu suurim toetaja. Loodan, et ka mina suudan olla kunagi pooltki nii hea ema kui sina! Igatsen ja kallistan sind tugevasti! 
Pilt minu kooli lõpetamisest.. Kaugel või lähedal, oled ja jääd alati minu isaks. Minu issiks, kelle põlve peal pisikese plikana ratsutatud sai ja kelle kõhus üks pisike elevant kasvas! Eesti keeles ei leidnud ma mitte ühtegi sobivat luuletust aga see oli justkui rusikas silmaauku. Õnneks ma tean, et minu tark paps mõistab seda (: Kalli-kalli!

No comments:

Post a Comment