Tuesday, April 16, 2013

Pühapäevane plaan..

..oli minna DC-sse cherry blossomeid pildistama. Algul oli hunnik tüdrukuid, kellega minema pidime, kuid ükshaaval kadusid nad kõik ära. Laupäeval leppisin ühe teise tüdrukuga kokku, et kindlalt läheme ja pühapäeva hommikul teatas ta, et ei saa tulla. Lõpuks leidsin kellegi, kellega minna aga pärast selgus, et tal kehva olla ja ta ei taha metrooga sõita. Kogust sellest jauramisest hakkas mul lõpuks endal ka kõht valutama! Aga googeldasin siis natuke ja leidsin autosõidu kaugusel oleva koha, mis pidi samuti väärt vaatamist olema. Ja ausalt öeldes täitsa hea meel, et sinna läksime, sest tõesti oli mõnus koht. Selline rikkam elurajoon, igasugu yardsaled toimusid ja lapsed müüsid limonaadi/saiakesi - nagu filmis. Ja sellele lisaks oli allee cherry blossomeid täis! Selle lühikese aja jooksul tegime päris korralikus koguses pilte ja üsna raske oli välja valida, et mida siin jagada. Lõpuks tuli neid ikka kuidagi liiga palju.. Andke mulle andeks mu (ühekordne?) edevus! Saan aru, et kogu see lõik siin on täiesti ebavajalikku juttu täis aga midagi nagu pidin kirjutama, muidu kuidagi mannetu.
Ja lõpetuseks väike puusanõks teile, mu semud (:
  picasion.com

6 comments:

  1. Replies
    1. Sellised mu enamus piltidest tavaliselt välja näevadki, no ei seisa hästi paigal.

      Delete
  2. Oh my, see esimene pilt! Jumalik! Lähivõtted õitest on ka lihtsalt super (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh numps (: ma ise ka oma õite piltidega täitsa rahul, 80+ klõpsu tegin, 3 kõlbasid jagamist, nii see ju käibki.

      Delete
  3. Supper ilusad pildid!

    ReplyDelete